Els podcasts, la nova ràdio?

La ràdio, com la majoria de mitjans de comunicació, està patint, des de fa temps, una metamorfosi tècnica. La tecnologia avança i la comunicació es veu amb l’obligació d’avançar amb ella. La ràdio tradicional segueix viva però hi ha qui creu que l’aparició de la ràdio online i els podcasts podria ser el final de la ràdio convencional.

La televisió online erradicarà la televisió tradicional?

Hi ha qui diu que la televisió, en tots els seus formats, morirà. En canvi hi ha qui creu que la que morirà serà la TV convencional, ja que serà (si és que no està sent ja) substituïda per la televisió online. Però, què és això de la TV online? Entra i descobreix-ho!

La transformació digital de les ciutats

El concepte de smart city és multifacètic i una solució per a tots els problemes que comporta el creixement exponencial de la població dels últims anys. Actualment, vàries ciutats han començat a aplicar petits canvis en els seus models de ciutat per millorar la qualitat de vida dels seus ciutadans.

La infografia en el periodisme

Una bona infografia és una representació gràfica que situa el tema al lector al primer cop d’ull i preveu el seu grau de coneixement previ. Pot ser funcional i estètica a la vegada però no pot prioritzar l’impacte emocional per davant del fet noticiable.

Les xarxes socials: la revolució del periodisme

Les xarxes socials dominen el món, però no només afecta les relacions personals, sinó també a les professionals. Actualment comptem amb un portal enorme de possibilitats de trobar feina: internet. Internet no ha revoluciona només a la societat i la manera de buscar feina, sinó que també ha revolucionat el periodisme.

Community Managers: líders de la comunitat a Internet

Un Community Manager és el professional de l’empresa que té la responsabilitat de construir, gestionar i administrar la comunitat online al voltant d’una marca a Internet, creant i mantenint relacions establertes i duradores amb els clients i qualsevol usuari interessat en la marca. Analitzem en quin moment neix aquesta figura i per quins motius, com evoluciona, que és actualment per les empreses, quines funcions fa i com es presenta al futur per aquests creadors de contingut i relacions online.

YoSoyPlex: Un Fenómeno Multidisciplinario en YouTube.

Descubrimos el universo de YoSoyPlex, un creador de contenido que ha sabido diversificar su presencia en YouTube, abarcando desde el humor y crítica social hasta el arte musical. Con una audaz combinación de ingenio, versatilidad y un enfoque genuino, YoSoyPlex redefine la experiencia del entretenimiento en la plataforma.

¿El Hard Techno es el nuevo EDM?

El Hard Techno está experimentando una popularidad masiva impulsada por
las redes sociales y plataformas de streaming, similar al auge del EDM en su momento. Sin embargo, esta rápida ascensión ha conducido a una comercialización excesiva y una saturación del mercado con artistas emergentes. Esto podría resultar en una pérdida de autenticidad y calidad musical, así como en una posible fatiga auditiva debido a la repetición constante de sonidos y estilos

Trini: La broma que llegó demasiado lejos.

Kappah, un joven tiktoker con más de 2 millones de seguidores, empezó una broma en la aplicación que se fué de las manos y nos hace reflexionar en el gran impacto que tienen los influencers.

La Sotana: del fang a l’èxit

La Sotana és el pòdcast de referència de la joventut catalana. La seva història ha estat marcada per la censura, l’esperit crític, i l’afany dels seus integrants de fugir del conservadorisme dels mitjans de comunicació. Sens dubte, un cas que val la pena conèixer per entendre la transformació del panorama del pòdcast a Catalunya.

¿Llados Fitness: Oportunidad para los Jóvenes o Engaño?

Llados Fitness sea ha viralizado por sus clips donde nos enseña su estilo de vida, y su manera de ser la mejor versión de ti de maneras extremistas. ¿Pero de dónde viene LLados Fitness? En este Blog veremos toda la historia de Llados y porque ha destacado en internet y finalmente con una conclusión y una reflexión personal.

Dude Perfect: L’Estrategia Darrera l’Èxit Viral

Explorem la trajectoria de Dude Perfect, cinc amics que van elevar la seva passió pels esports y els reptes a un dels canals de YouTube més influents. A través d’una mescla de talent, creativitat y una sòlida estratègia de marketing, Dude Perfect ha redefinit el concepte de viralitat en la era digital.

“La Xavineta” puges o no?

L’arribada de Xavi Hernández a Can Barça va ser aprovada per tots els culers i a les xarxes socials els aficionats del Barça van començar a utilitzar l’expressió “La Xavineta” per mostrar el seu suport el Exjugador de Terrassa, Però realment com va començar aquest fenomen?

Adam Sandler: De ícono de la comedia a rey del meme

Adam Sandler, el célebre comediante de Brooklyn, ha dejado una marca indeleble en la comedia estadounidense. Su influencia va más allá de la pantalla, inspirando tendencias de moda y generando memes virales en línea. En este post exploramos la nueva tendencia viral que ha creado este gran actor y esta haciendo furor en redes como Tik Tok.

Ryan Gosling no se come los cereales

Hubo un tiempo en el que no podía salir de casa y caminar por la calle sin que la gente me gritase: “¿Por qué no te comes tus cereales?”, llegó un momento en el que grababa escenas complicadas e imaginaba la cuchara acercándose.

Jugar-te la vida per visites?

Lethal Crysis s’ha establert com a innovador en el món de les aventures digitals, explorant l’essència de destinacions desconegudes i la riquesa de cultures variades. El seu compromís amb l’aventura l’ha portat a situacions d’alt risc, provocant l’admiració i alhora el rebuig i la crítica de diversos espectadors.