Televisión tradicional VS online

Muchos autores afirman que la televisión ha muerto, pero no es así. La televisión sigue siendo el rey de los medios de comunicación hoy en día, a pesar de que Internet es su competidor más directo. Seguramente, en un tiempo no muy lejano, podremos ver quién resulta vencedor de esta lucha entre la televisión y la televisión online.

Usabilitat i accessibilitat web

En una societat amb un nivell de desenvolupament tant alt com és la nostre cada cop tenen
més importància els continguts web, i amb aquest, les pantalles. Els dissenys de les App i
els web és un punt molt important a tenir en compte per a que l’usuari es senti ben còmode
navegant a la xarxa i visualitzant els nostres continguts.

L’empresari de les Xarxes Socials

A mesura que anem avançant, nous oficis van sorgint, d’antics en van desapareixent, i n’hi ha alguns que s’han de reinventar per no morir. En el cas de la figura emergent del Community Manager, es podria dir que és una figura totalment reinventada a les necessitats d’avui dia. La tecnologia avança, i les empreses també ho han de fer. De quina manera? Ho veiem!

Compra per internet i desintermediació

1- INTRODUCCIÓ

La compra per Internet és un dels efectes que ha tingut la revolució digital dels
últims temps. Comprar per Internet ens estalvia temps i ens proporciona una
oferta de productes més àmplia que si compres físicament en una botiga. Ara
bé, l’anomenat sistema electrònic és un sistema tan innovador com imperfecte.
Té diversos avantatges, però també riscs i inconvenients.