
La ràdio, com la majoria de mitjans de comunicació, està patint, des de fa temps, una metamorfosi tècnica. La tecnologia avança i la comunicació es veu amb l’obligació d’avançar amb ella. La ràdio tradicional segueix viva però hi ha qui creu que l’aparició de la ràdio online i els podcasts podria ser el final de la ràdio convencional.

Les xarxes socials dominen el món, però no només afecta les relacions personals, sinó també a les professionals. Actualment comptem amb un portal enorme de possibilitats de trobar feina: internet. Internet no ha revoluciona només a la societat i la manera de buscar feina, sinó que també ha revolucionat el periodisme.

Un Community Manager és el professional de l’empresa que té la responsabilitat de construir, gestionar i administrar la comunitat online al voltant d’una marca a Internet, creant i mantenint relacions establertes i duradores amb els clients i qualsevol usuari interessat en la marca. Analitzem en quin moment neix aquesta figura i per quins motius, com evoluciona, que és actualment per les empreses, quines funcions fa i com es presenta al futur per aquests creadors de contingut i relacions online.

SICKOS és un canal de YouTube on un grup d’amics combina esports extrems, aventura i personalitat. Graven les seves bogeries practicant tota mena d’esports i vivint aventures inoblidables, sempre amb el seu estil de vida únic. Amb energia i mptivació, han creat una comunitat que comparteix la seva passió per viure sense límits i han marcat tendència a YouTube amb el seu contingut innovador i diferent.

Na Lola Lolita s’ha convertit en una de les influencers més destacades d’Espanya. El seu contingut es centra sobretot en temes de moda, bellesa i balls. Però els seus fans la reconeixen i l’admiren per la seva transparencia i forma de ser. La seva capacitat per mostrar-se tal com és ha estat clau per generar una connexió amb l’audiència.

Ibai Llanos, amb més de 55 milions de seguidors, ha sorprès tothom amb el seu canvi físic: gairebé 50 kg menys en set mesos. Després d’haver-ho intentat tres vegades, el passat 2024 va comprometre’s seriosament a complir el seu màxim repte fins ara, perdre pes, documentant el procés a les xarxes amb desafiaments com la marató de MrBeast o el Camí de Santiago. Inspirant a milers de persones a segur els seus passos, ara el seu focus és “La Velada del Año V”, l’esdeveniment de boxa que barreja entreteniment i esport. Una nova etapa per un Ibai més fort, saludable i motivat.

La maternitat a les xarxes socials ofereix suport i comunitat, però també planteja riscos com la pèrdua de privacitat infantil i la pressió per complir amb estàndards irreals. Trobar un equilibri entre compartir experiències i protegir la intimitat dels nens és clau per a una maternitat digital més conscient i responsable.

Lily phillips una jove model de only fans ha organitzat i participat en un repte creat per ella mateixa que consisteix en mantenir relacions amb 100 homes en 24 hores. El haver decidit fer aixó no tan sols suposa un problema per a ella mateixa psicologic i fisic sino un problema a la societat i la manera de visionar l’explotació sexual.
Per publicar un comentari heu de iniciar sessió.