Els podcasts, la nova ràdio?

La ràdio, com la majoria de mitjans de comunicació, està patint, des de fa temps, una metamorfosi tècnica. La tecnologia avança i la comunicació es veu amb l’obligació d’avançar amb ella. La ràdio tradicional segueix viva però hi ha qui creu que l’aparició de la ràdio online i els podcasts podria ser el final de la ràdio convencional.

La televisió online erradicarà la televisió tradicional?

Hi ha qui diu que la televisió, en tots els seus formats, morirà. En canvi hi ha qui creu que la que morirà serà la TV convencional, ja que serà (si és que no està sent ja) substituïda per la televisió online. Però, què és això de la TV online? Entra i descobreix-ho!

La transformació digital de les ciutats

El concepte de smart city és multifacètic i una solució per a tots els problemes que comporta el creixement exponencial de la població dels últims anys. Actualment, vàries ciutats han començat a aplicar petits canvis en els seus models de ciutat per millorar la qualitat de vida dels seus ciutadans.

La infografia en el periodisme

Una bona infografia és una representació gràfica que situa el tema al lector al primer cop d’ull i preveu el seu grau de coneixement previ. Pot ser funcional i estètica a la vegada però no pot prioritzar l’impacte emocional per davant del fet noticiable.

Les xarxes socials: la revolució del periodisme

Les xarxes socials dominen el món, però no només afecta les relacions personals, sinó també a les professionals. Actualment comptem amb un portal enorme de possibilitats de trobar feina: internet. Internet no ha revoluciona només a la societat i la manera de buscar feina, sinó que també ha revolucionat el periodisme.

Community Managers: líders de la comunitat a Internet

Un Community Manager és el professional de l’empresa que té la responsabilitat de construir, gestionar i administrar la comunitat online al voltant d’una marca a Internet, creant i mantenint relacions establertes i duradores amb els clients i qualsevol usuari interessat en la marca. Analitzem en quin moment neix aquesta figura i per quins motius, com evoluciona, que és actualment per les empreses, quines funcions fa i com es presenta al futur per aquests creadors de contingut i relacions online.

SICKOS: La Vida de 6 nanus d’Oregon

SICKOS és un canal de YouTube on un grup d’amics combina esports extrems, aventura i personalitat. Graven les seves bogeries practicant tota mena d’esports i vivint aventures inoblidables, sempre amb el seu estil de vida únic. Amb energia i mptivació, han creat una comunitat que comparteix la seva passió per viure sense límits i han marcat tendència a YouTube amb el seu contingut innovador i diferent.

“Montoya se te fue la olla”: el fenòmen que ha esclatat a les xarxes

Montoya ha passat de ser un concursant polèmic a un fenomen viral. Després de triomfar a La Isla de las Tentaciones amb moments icònics i memes, ara afronta Supervivientes, on haurà de demostrar si és més que salseo. El seu impacte a les xarxes i el seu passat televisiu asseguren que seguirà donant de què parlar.

El fenomen David Suárez, acceptat o rebutjat pel públic?

L’humorista gallec David Suárez, conegut pel seu ampli bagatge en funcions teatrals i programes de televisió de caràcter humorístic, porta anys sent polèmic per dedicar-se exclusivament a l’humor…

Lola Lolita: de fer musical·lys a organitzar un parc d’atraccions

Na Lola Lolita s’ha convertit en una de les influencers més destacades d’Espanya. El seu contingut es centra sobretot en temes de moda, bellesa i balls. Però els seus fans la reconeixen i l’admiren per la seva transparencia i forma de ser. La seva capacitat per mostrar-se tal com és ha estat clau per generar una connexió amb l’audiència.

D’aquesta manera, la teva marca pot arribar a ser la millor del moment

Milfshakes està a la boca de tota Espanya pràcticament. En Nil Ojeda, el creador d’aquesta marca, ha donat en el clau i sembla ser que no té límit. Com ha set la seva evolució? Realment és la millor marca del moment? Això i molt més, ho veurem a continuació.

A la tercera va la vençuda! Impactant canvi físic d’Ibai Llanos.

Ibai Llanos, amb més de 55 milions de seguidors, ha sorprès tothom amb el seu canvi físic: gairebé 50 kg menys en set mesos. Després d’haver-ho intentat tres vegades, el passat 2024 va comprometre’s seriosament a complir el seu màxim repte fins ara, perdre pes, documentant el procés a les xarxes amb desafiaments com la marató de MrBeast o el Camí de Santiago. Inspirant a milers de persones a segur els seus passos, ara el seu focus és “La Velada del Año V”, l’esdeveniment de boxa que barreja entreteniment i esport. Una nova etapa per un Ibai més fort, saludable i motivat.

Influencers i maternitat: Exposició o sobreexposició a les xarxes socials?

La maternitat a les xarxes socials ofereix suport i comunitat, però també planteja riscos com la pèrdua de privacitat infantil i la pressió per complir amb estàndards irreals. Trobar un equilibri entre compartir experiències i protegir la intimitat dels nens és clau per a una maternitat digital més conscient i responsable.

EL JUICIO  DE NIL OJEDA: UNA NUEVA ESTRATEGIA

Nil Ojeda, uno de los creadores de contenido más importantes castellanoparlantes, comparte en redes sociales la invitación de sus seguidores a un juicio que le afecta personalmente. ¿Será lo que ellos se esperan?

Va tenir sexe amb 100 homes en un dia: empoderament extrem o degradació disfressada?

Lily phillips una jove model de only fans ha organitzat i participat en un repte creat per ella mateixa que consisteix en mantenir relacions amb 100 homes en 24 hores. El haver decidit fer aixó no tan sols suposa un problema per a ella mateixa psicologic i fisic sino un problema a la societat i la manera de visionar l’explotació sexual.

JCorko: De la casualitat a l’èxit?

De la casualitat a l’èxit! JCorko va passar de Spain RP a Team Heretics, convertint la casualitat en una carrera sòlida al món digital.