MUSEU DE LA XOCOLATA DE BARCELONA

Comencem avui amb el Museu de la Xocolata de Barcelona.

El Museu de la Xocolata és un equipament dinàmic impulsat pel Gremi Provincial de Pastisseria de Barcelona, ubicat a l’antic convent de Sant Agustí, que presenta un recorregut pels orígens de la xocolata, la seva arribada a Europa i la seva difusió com un element situat entre el mite i la realitat, entre les propietats medicinals i el seu valor nutritiu, que relacionen tradició amb futur i que formen part del nostre imaginari col·lectiu.

El Museu de la Xocolata està obert al públic de dilluns a dissabte de 10 a 19 h i els diumenges i festius de 10 a 15 h. L’entrada individual al Museu de la Xocolata costa uns 6 €, però hi ha nombrosos descomptes per aturats, jubilats i estudiants, entre d’altres.

El Museu de la Xocolata és un espai dividit en vuit àmbits diferents: la Botiga-Cafeteria, on es pot degustar xocolata calenta o freda acompanyada d’una exquisida brioixeria d’elaboració pròpia.

musueu
Interior del museu

– L’espai del cacau i la xocolata, en què s’explica tot el procés d’elaboració

– La sala Xocolata, pont entre cultures, on ens trobem amb la història del cacau i de la xocolata des dels seus orígens, passant per la seva arribada a Espanya, l’entrada a Europa i acabant amb la industrialització.

– L’àrea d’Art i creació, on la xocolata com a font d’inspiració de l’art i la cultura.

– La Sala Barcelona, espai on es poden contemplar impressionants figures de xocolata i entendre que formen part de la tradició pastissera de Catalunya.

Finalment, el museu ofereix un ampli ventall d’activitats, tant per a escoles com per al públic en general, ja siguin nens/es o adults. Per a cadascuna de les activitats cal fer reserva prèvia.
Sense dubte, El museu de la Xocolata de Barcelona és una bona proposta per anar amb família!

0 comments on “MUSEU DE LA XOCOLATA DE BARCELONAAdd yours →

*