És normal que la billonaria Kylie Jenner causi furor a les xarxes, ja que gairebé cada cosa que publica al seu Instagram acaba sent comentat i difós per milions de persones. Ella és la cinquena persona amb més seguidors a Instagram de tot el món, després de la pàgina d’Instagram, de Cristiano Ronaldo, d’Ariana Grande i de Dwayne Johson, amb un total de 222 milions de seguidors que van creixent dia a dia.
Fa 3 anys, Kylie va comprar una mansió a Beverly Hills d’aproximadament uns 36 milions de dòlars i, en la que hi viu amb la seva filla Stormi. De tant en tant, Jenner ensenya als seus seguidors algun petit tros de la seva preciosa casa que ens permet veure el nivell de vida que porta. Aquesta vegada, la protagonista va ser la dutxa que té a la oficina d’una de les seves empreses, KylieSkin. En el vídeo, ens ensenya els detalls de marbre rosa i negre d’una dutxa d’aproximadament 80.000 dòlars. Però als seus seguidors el que més els sobte no són aquests detalls tant luxosos sinó la poca pressió d’aigua que surt de la dutxa.
Per altra banda, Jenner opina que com més parlin d’ella millor, ja que és gràcies a les xarxes socials que s’ha pogut fer super famosa i que ha pogut construir el seu imperi. I tot i que fós d’una manera inesperada, a ella el que més li agrada és crear aquest tipus de polèmiques. En el moment en que va penjar aquests stories, els seus seguidors tant d’Instagram com de Twitter es van tornar bojos. La red es va incendiar amb comentaris, memes, publicacions i retweets com aquests, en els que s’enreien d’ella.
Alguns dels comentaris que també s’han trobat a les xarxes han estat “tinc més pressió d’aigua que la Kylie Jenner, em sento rica” o, “per primera vegada puc dir que guanyo en algo a la Kylie Jenner”, o alguns altres com: “tothom fixant-se amb la pressió de l’aigua de la Kylie Jenner i jo mentrestant em pregunto a on té el xampú”, escrivien alguns dels seus seguidors.
Però la història no acaba aquí. Com és evident, aquest rebombori mundial ha arribat també a les seves orelles i ha decidit acabar definitivament amb el tema. I com ho ha fet? Doncs tal i com ho faria qualsevol altra Kardashian, generant una altra polèmica i no deixant-se mostrar enfadada davant les xarxes. Al cap de 15 dies, Jenner, torna a gravar la dutxa però aquest cop la de casa seva, la qual havíem pogut veure en altres publicacions i, ens ensenya la pressió de l’aigua que té. I no només això, sinó que acompanya el vídeo amb les següents paraules:
“I posted a video of my shower at my headquarters, my offices, which I love. I think it’s an amazing shower. I have no problem with it, but everyone seems to find the water pressure very concerning. So this is really my shower at my house, this is my everyday shower. It’s amazing.”
i aquesta és la fantàstica dutxa…
Kylie Jenner és la petita del clan Kardashian que està format per Kourtney, Kim, Khloe, Kendall i Kylie. Tot i només tenir 23 anys i ser la més petita de les seves germanes, ha aconseguit un nivell de popularitat molt més gran que totes les altres i ha passat a ser la billonaria més jove de tota la història. De fet, només amb 21 anys ja podiem veure-la a la primera pàgina de la revista Forbes.
L’estrella va vendre un 51% de l’empresa Kylie Cosmetics per publicitar Coty, Inc al gener de 2019 per un total de 600 milions de dòlars. Tot i així, ella va guanyar 540 milions de dòlars bruts. Altres documents que es van ensenyar després a la revista Forbes, van declarar que l’empresa de Kylie era molt menys del que havia mostrat, i això la va portar a perdre el seu títol de multimillonària. Kylie Cosmetics, que va tenir uns ingressos de 200 milions de dòlars per al 2019, es va construir darrere d’una xarxa social que va arribar a més de 175 milions de persones. Jenner va utilitzar 250.000 dels seus estalvis de model per pagar a una empresa externa els seus primers 15.000 kits de llavis, que es van esgotar en qüestió de minuts el 2015. Una de les estrelles de la família a “Keeping Up With the Kardashians”, Jenner continua sent la responsable dels esforços creatius i del màrqueting de Kylie Cosmetics.
És normal que una persona tant famosa com la Kylie Jenner obtingui aquest nivell de popularitat amb tant sols un video de la seva dutxa. De fet, persones que viuen del mediatisme estan exposades 20/7 a la seva vida, ja que sinó, no té sentit que visquin d’això. Tothom que visqui de treure’s milions de dòlars amb publicacions d’Instagram ha d’entendre que el seu negoci és la via pública per més que no ho hagi buscat mai i per més que no ho vulgui, ja que avui en dia, tot això és una nova eina de nogoci. Alguns s’enriqueixen avui dia del que altres miren al seu dia a dia. Una cosa insignificant com un video del que és casa seva, per altres els pot ensenyar el que mai arribaran a veure a la seva vida i, per tant, és tant imporant que s’entengui això. Potser aquest no és el video més viral de la història, però sí que és veritat que és important que aquest tipus d’histories s’entenguin. No podem seguir gastant el nostre temps d’aquesta manera al igual que no podem fer que altra gent s’enriqueixi només per ensenyar-nos el nivell de vida que porten. Hem d’intentar trobar una balança amb aquest món artificial d’Instagram en el que vivim. Tot i així, mentre mesurem els nostres comportaments, és important ser crítics amb tot allò que ens ensenyen a les pàgines i sobretot amb el contingut viral que rebem d’instagram.
WEBGRAFIA
https://twitter.com/search?q=kylie%20jenner%20shower&src=typed_query
https://www.buzzfeednews.com/article/benhenry/kylie-jenner-shower-instagram-story
https://www.elle.com/culture/celebrities/a35246282/twitter-kylie-jenner-shower-pressure/
https://www.forbes.com/profile/kylie-jenner/?sh=45f936ef55b5
Deixa un comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.