Els vestits de Cristina Pedroche a les Campanades de Cap d’Any han tingut un impacte significatiu en la visibilitat d’Antena 3 des de llavors. Aquests vestits audaços i controvertits han generat una gran atenció mediàtica i han provocat un augment de l’audiència i de la participació en les xarxes socials durant l’esdeveniment.
L’elecció de vestuari de Pedroche s’ha convertit en un tema molt comentat i debatut a les xarxes socials i als mitjans de comunicació. Cada any, abans de les Campanades, es generen especulacions i expectació sobre quin tipus de vestit sorprenent utilitzarà la presentadora. Això ha provocat un augment en la visibilitat i la cobertura mediàtica de l’esdeveniment, atreient un públic més ampli i generant un interès renovat en la emissió de les Campanades a Antena 3.
La repercussió d’aquests vestits també ha portat a un augment de la participació en les xarxes socials durant l’emissió. El públic s’implica activament en la conversa en línia, compartint les seves opinions, creant memes i comentant sobre els vestits de Pedroche. Això ha generat una major interacció amb l’audiència, la qual cosa es tradueix en un augment dels seguidors i la visibilitat d’Antena 3 a les plataformes digitals.
A més, la controvertida elecció de vestuari de Pedroche ha generat una gran quantitat de cobertura mediàtica i ha captat l’atenció d’altres mitjans de comunicació i programes d’entreteniment. Entre ells, els programes dels diferents canals del grup ATREMEDIA. Els vestits han estat esmentats i discutits en programes de televisió, revistes i mitjans en línia, la qual cosa ha portat a una major visibilitat d’Antena 3 en el panorama mediàtic.
L’EFECTE DE ‘PEDROCHE’ EN NÚMEROS
En la seva primera nit presentant les campanades en 2014, Cristina Pedroche ja va aconseguir captivar a l’audiència. La famosa presentadora va fer història en aconseguir una audiència rècord de 6.308.000 espectadors, obtenint un impressionant 33.7% de share.
Des del seu debut aquell any en La Sexta, Pedroche s’ha convertit en una figura emblemàtica de la nit més esperada de l’any. No obstant això, va anar en Antena 3 on va aconseguir el cim del seu èxit. Acompanyada pel carismàtic Alberto Chicote, la parella ha demostrat una química única que ha encantat a l’audiència any rere any.
La nit màgica del 31 de desembre de 2021 va ser una fita per a Antena 3. Amb un augment significatiu respecte a l’any anterior, la cadena va aconseguir un impressionant 16.4% d’audiència en les campanades, deixant enrere el decebedor 8.5% de l’any anterior.
Els espectadors han elogiat l’elecció de Pedroche com a presentadora principal, destacant la seva elegància i estil en el vestuari. En aquesta ocasió, va lluir un enlluernador vestit llarg de color negre, ple de transparències que es va convertir en el tema més comentat de la nit.
Sobrevent Comunicació, la consultora encarregada de mesurar les dades d’audiència, va informar que el “minut exacte” de les campanades va aconseguir el millor registre històric per a Antena 3. Mai abans s’havia aconseguit un seguiment tan massiu, amb un augment de gairebé 1.5 milions de teleespectadors en comparació amb l’any anterior.
Amb aquests resultats, Antena 3 s’ha consolidat com l’opció favorita per a acomiadar l’any entre els espectadors, superant a la seva competència, Mediaset España, amb gran marge.
Cristina Pedroche i Alberto Chicote continuen demostrant la seva vàlua com a presentadors estrella de les campanades, captivant a l’audiència amb la seva simpatia i professionalisme. L’expectació per a la pròxima nit de cap d’any està en augment, i tots es pregunten si podran superar el seu propi rècord. Sens dubte, aquesta increïble parella continuarà sorprenent i fent història en les nits més especials de l’any.
-Nit de cap d’any 2014 (La Sexta): 9,7% i 1.395.000 (rècord històric)
– Nit de cap d’any 2015 (Antena 3): 16,4% i 2.242.000 (9è millor dada)
– Nit de cap d’any 2016 (Antena 3): 17,3% i 2.319.000
– Nit de cap d’any 2017 (Antena 3): 21,8% i 4.189.000
– Nit de cap d’any 2018 (Antena 3): 23,7% i 4.148.000 (2n rècord de ‘share’)
– Nit de cap d’any 2019 (Antena 3): 26,5% i 4.634.000 (rècord històric)
– Nit de cap d’any 2020: (Antena 3): 26.6% i 5,5 milions
– Nit de cap d’any (Antena3): 33.7% i 6.308.000. Cadena més vista.
Nit de cap d’any 2022 (Antena3): 33,5% i 5.235.000
Però, sense cap mena de diferència, els vestits que més han estat comentats són els següents:
A les Campanades De 2019, va tornar a sorprendre amb un vestit escultura. La presentadora va lluir una figura esculpida que semblava una obra d’art en si mateixa, creada per l’escultor Jacinto de Manuel i titulada ‘Venus MMXX’. El vestit va ser una autèntica declaració d’intencions i Pedroche el va descriure com una “escultura” que la feia sentir “invencible i imparable”. Les comparacions aquell any van ser moltes:
Any 2020. El Cap d’Any del 2020 va ser molt diferent dels anteriors a causa de la pandèmia que va afectar el món sencer. Amb la intenció de rendir homenatge als sanitaris que van lluitar contra la Covid-19 durant tot l’any, la presentadora Cristina Pedroche va triar un vestit molt especial per a les Campanades d’aquell any. Pedroche va explicar que volia transmetre un missatge de responsabilitat, solidaritat i suport als professionals que van lluitar i continuen lluitant contra la pandèmia.
Com sempre, els comentaris es van fer virals a Twitter i va ser tendència des de primera hora de la nit. Inclús, dies abans, ja era tendència, només per l’especulació sobre el que portaria la presentadora.
Anys 2021. La presentadora va sorprendre amb un estil inspirat en la libèl·lula, que simbolitza la transformació i el canvi. El vestit, dissenyat per una jove dissenyadora espanyola, tenia una estructura que imitava les ales de la libèl·lula i estava confeccionat amb un teixit brillant que recordava les escates de l’insecte. La faldilla, de tall asimètric, estava decorada amb detalls de pedreria que reflectien la llum de manera espectacular.
Els mems van arribar ràpidament i aquest any es va batre un rècord fins aleshores de tuits sobre el tema: A continuació, alguns exemples:
2022. EL VESTIT MÉS COMENTAT:
En la nit de Cap d’Any, Cristina Pedroche va tornar a ser el centre d’atenció amb el seu cridaner vestit a les Campanades. Aquest any, la presentadora va optar per un disseny carregat de simbolisme, però no ha deixat ningú indiferent.
Minuts abans de la mitjanit, Pedroche es va desfer d’una voluminosa capa de tela de sac portada de Pakistan, que tenia un estampat fet a mà per nens en homenatge a la tasca de l’ACNUR, l’agència de l’ONU encarregada de protegir els refugiats i desplaçats. Sota aquesta capa, va revelar el seu estil d’aquest últim any: un top en forma de colom de la pau, obra de l’escultor i pintor Jacinto de Manuel, amb una branca d’olivera al bec. A més, portava una faldilla transparent de tul amb una llarga cua, que permetia apreciar la seva incipient panxa d’embarassada.
Aquest vestit/obra és fruit de la col·laboració entre Pedroche i el seu equip, i del talent creatiu de Jacinto de Manuel. Cal destacar que De Manuel ja havia estat l’encarregat de crear un altre dels estils més comentats de Pedroche, el de les Campanades del 2019-20, que presentava un vestit escultòric titulat “Venus MMXX”. Aquell disseny estava confeccionat amb fibra de vidre de materials reciclats i estava cobert de pa d’or, acompanyat d’una faldilla negra de seda de cinc metres subjecta al coll amb una bergantella de seda i uns mitjons de cuir.
No obstant això, malgrat la sorpresa i l’originalitat del vestit d’aquest any, no ha estat exempt de controvèrsia. A les xarxes socials, ha generat una onada de comentaris negatius, amb crítiques cap al seu estil i l’elecció dels seus atuells. Tot i això, també hi ha hagut qui ha elogiat la creativitat i la valentia de Pedroche en desafiar els estereotips establerts.
Aquesta no és l’única sorpresa que ha envoltat Pedroche en aquests dies. Feia uns dies, la revista Lecturas va avançar la notícia que tant ella com el seu marit, el cuiner David Muñoz, esperen el seu primer fill per a l’estiu vinent. La notícia va ser confirmada per la parella en un comunicat conjunt en què van expressar la seva alegria, però també van lamentar no haver tingut l’oportunitat de triar el moment i la forma d’anunciar-ho.
Que s’espera els pròxims anys?
En un futur pròxim, s’espera que Cristina Pedroche continuï sent la figura emblemàtica de les campanades en Antena 3, captivant a milions d’espectadors amb el seu estil avantguardista i sorprenent. Des del seu debut en les campanades, Pedroche s’ha convertit en un referent, trencant tradicions i desafiant les expectatives amb els seus abillaments audaços i originals.
S’especula que en les campanades de 2024, Pedroche podria sorprendre’ns amb un enfocament encara més arriscat, fusionant elements de diferents èpoques i cultures per a crear una proposta visualment impactant. La seva capacitat per a triar vestuaris que desafien les normes convencionals i transmeten la seva personalitat vibrant i autèntica ha deixat empremta en l’audiència, i és probable que continuï explorant nous límits en futures presentacions.
Cal destacat que Cristina Pedroche comparteix escenari amb el reconegut xef Alberto Chicote, actualment presentador del programa ¿Te Lo Vas a Comer? Tot i que tots dos tenen un paper crucial en la transmissió d’aquest esdeveniment icònic, és innegable que l’atenció mediàtica es concentra en gran mesura en Pedroche i els seus impactants vestits.
Tot i les crítiques i les burlles, no es pot negar l’impacte que els vestits de Pedroche han tingut en la cultura popular. Cada any, la seva elecció de vestuari es converteix en un tema candent a les xarxes socials i als mitjans de comunicació, generant debats sobre moda, feminitat i els límits de la televisió.
A més de la controvèrsia, els vestits de Pedroche també han rebut elogis pel seu disseny i originalitat. Alguns crítics de moda han destacat la creativitat i l’audàcia dels dissenyadors que col·laboren amb la presentadora per crear aquests vestits únics. Aquests vestits s’han descrit com a peces d’art i com una forma d’expressió artística en si mateixes. El seu impacte transcendeix la mera controvèrsia i es consideren com un mitjà per transmetre missatges i desafiar les normes establertes.
En conclusió, Cristina Pedroche esdevé una figura esperada i aclamada cada any per presentar les campanades, i el 2024 no serà una excepció. La seva capacitat per sorprendre amb els seus estils atrevits i impactants, així com la seva presència en pantalla, la converteixen en un punt d’interès per a milions de persones. Amb la seva personalitat carismàtica i la seva voluntat de trencar barreres, Pedroche continuarà encisant els espectadors i establint noves tendències amb els seus vestits icònics. No importa si genera polèmica o admiració, la seva presència en les campanades serà sempre sinònim de sorpresa i expectació.
Pedroche representa més que una simple presentadora de campanades. El seu impacte va més enllà de l’entreteniment televisiu i serveix com a exemple per a moltes persones que busquen expressar-se lliurement i sense por al judici públic. Amb el seu estil únic i la seva actitud positiva, Pedroche inspira la confiança per ser autèntic i no tenir por de mostrar-se tal com és. A més, la seva participació en campanyes socials i en la defensa de temes importants, com la igualtat de gènere i el respecte pel medi ambient, la converteixen en una figura admirada i influent per a molts. En definitiva, es espera que Cristina Pedroche segueixi deixant una empremta profunda en les campanades i en el món de l’entreteniment, inspirant i sorprenent alhora.
Webgrafia
Mujer Hoy. (2021, 20 de desembre, 2021). Los 12 vestidos de Cristina Pedroche en las Campanadas de Nochevieja.
La Sexta. (2023, 1 de gener). El vestido de Cristina Pedroche en las Campanadas 2022: “He intentado arriesgar un poquito más”.
Vogue España. (s.f.). Todos los looks de Cristina Pedroche en las campanadas de fin de año.
Pedroche, C. [@cristipedroche]. (s.f.). Instagram
El Español. (2022, 29 de desembre). Los vestidos de Cristina Pedroche en las Campanadas: del bosque a la metamorfosis de los insectos.
Deixa un comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.