L’augment de la publicitat online

Actualment, la publicitat forma part del nostre dia a dia i la trobem arreu com a la televisió, a la ràdio, a internet, de manera tradicional, fins als cartells del metro o de l’autobús. Amb l’evolució de la publicitat ha aparegut el nou concepte de publicitat online, a l’hora de navegar per Internet o quan ens descarreguem una aplicació. Aquest fet va en augment i fa que siguem més consumidors de publicitat fins a tal punt que no ens adonem del seu consum. Però…Com funciona realment la publicitat online? Quin és el futur de la publicitat?

Els podcasts, la nova ràdio?

La ràdio, com la majoria de mitjans de comunicació, està patint, des de fa temps, una metamorfosi tècnica. La tecnologia avança i la comunicació es veu amb l’obligació d’avançar amb ella. La ràdio tradicional segueix viva però hi ha qui creu que l’aparició de la ràdio online i els podcasts podria ser el final de la ràdio convencional.

ELS MARCADORS I TAGGIN, UNA NOVA EINA PER FER PERIODISME

Els marcadors socials són un tipus de mitjà social que permet guardar, classificar i compartir enllaços a internet. D’altra banda, tots elss marcadors socials es poden categoritzar amb “tags” (etiquetes) que són termes escollits pels usuaris que tenen una vinculació amb l’enllaç o recurs.

La Geolocalización i el periodismo: mapes i apps que se suportan

Mi trabajo muestra diferentes apartados de la palabra geolocalización, su significado con una breve introducción, como nace y su historia, diferentes apps que la utilizan, como se relaciona con el periodismo, una conclusión y por último la webgrafía.

Internet a lo largo de su historia

Internet es la red global que hace que todo el planeta esté interconectado. Es tan importante que si un día se cae, se produciría una crisis a nivel global. Ahora nos encontramos una versión de Internet muy avanzada, pero hasta hace pocos años, la situación era muy distinta.