De Nador a Vic, de Laila Karrouch

Gènere: Juvenil

Idioma: Català

Argument

Laila Karrouch va arribar amb vuit anys a Vic, Catalunya. En aquell moment va començar el procés d’adaptació a una nova cultura i uns nous costums, però també se li van desencadenar un seguit d’emocions que la van marcar per sempre. El sentiment de l’enyorança. Enyorança cap als avis i els amics del Marroc, la preocupació per les dificultats econòmiques, la coneixença de nous amics a l’escola i a l’institut, la polèmica participació en proves esportives o el racisme latent en la recerca de la seva primera feina… Aquests són només alguns dels episodis que la Laila, amb una enorme sensibilitat, relata en aquest llibre, des de la primera persona. És així com se’ns mostra la vida d’una noia que viu a cavall entre dues civilitzacions. Dos mons que ella sent com a propis. “M’agrada fer un bon cuscús per dinar i un pa amb tomàquet per sopar. Per què no?!”

SOBRE L’AUTORA

Foto: Diari ARA

Laila Karrouch va néixer a Nador l’any 1977. Quan tenia vuit anys va venir a viure a Catalunya, on va estudiar i es va graduar com a Infermera a la universitat. Avui dia treballa com a infermera i és mare separada amb dues nenes de set i onze anys. Treballa a l’Hospital General de Vic i imparteix xerrades sobre dones, tradició i cultura berber, sempre basades en la seva experiència personal.

ARA QUE JA SAPS MÉS COSES SOBRE EL LLIBRE, VOLS OBRIR LA GUIA I VEURE EN QUINS LLOCS DE VIC TÉ LLOC LA TRAMA DE DE NADOR A VIC?

Què n’opines?

La teva opinió sobre aquest llibre ens importa! Deixa aquí els teus comentaris…