Dia: 1 d'abril de 2020

Semblava una RENEGADE però al final va guanyar la LOTTERY (Jalaiah Harmons)

Segurament que si has vist algun vídeo que parli de la famosa aplicació Tik Tok, o bàsicament, consumeixes aquesta app. Te’n hauràs adonat que últimament els balls virals estàn començant a tenir una fama molt pronunciada. I molts adolescents imiten la coreografia. Però sabem qui són els seus creadors, els pioners dels passos?

#JokerChallenge

El nou repte viral #JokerChallenge apareix després de l’èxit mundial de la nova pel·lícula del Joker estrenada el 2019.

Futbolistes trending

Els futbolistes trending són persones altament mediàtiques que acostumen a fer virals celebracions, pentinats o balls. És per això que les empreses destinen grans quantitats de diners en ells perquè patrocinin els seus negocis.

Stay Homas, la banda sonora del confinament

Stay Homas, tres joves músics que es converteixen en la banda sonora del confinament des de la seva terrassa de l’Eixample.

Coronavirus i La cervesa “Corona”.

Una nova amenaça sorgeix, i fa posar a tota la població mundial dins a les seves cases, però l’humor es sap posar a l’altura,entretenint a la gent. Però empreses paguen aquest preu, com és el cas de Corona.

@coronavid19 El fenomen viral més viral

La pandèmia del coronavirus s’ha convertit en un dels memes més populars durant l’inici de l’any 2020 i hi podem interactuar a Twitter gràcies al perfil @coronavid19

“ESTEFANIA” ES UN NEGOCIO

“Estefanía” el viral grito de Christopher de La Isla de las Tentaciones al descubrir que su pareja le había sido infiel que ha dado la vuelta a todo el país en forma de meme.

Un noi molt atrevit

En el món d’internet i sobre tot dels youtubers, la vergonya és un factor important ja que et veu molta gen. Però que passa si algú pert totalment la vergonya i ho aprofita?

El nen que posa cara a l’assetjament escolar

Un video de Quaden Bayles, un nen de 9 anys amb acondroplasia, ha fet la volta al món pel fet que el nen demanés la mort a la seva mare a causa del patiment al qual estava sotmès a l’escola.

#DollyPartonChallenge. D’una burla a un repte viral

Les xarxes socials reflecteixen el que som. El #DollyPartonChallenge repte d’una manera molt còmica i divertida a mostrar aquestes fotos comparant-les entre elles.